Avatar billede gukula1950 Nybegynder
29. august 2015 - 13:23 Der er 1 kommentar

Windows 7 Pro.

Hej, jeg havde Windows 7 Ultimate på min pc, opgradere frit til Windows 10, men Windows 10 sagde mig ikke noget, gik så tilbage til Windows 7 Ultimate og får nu at vide, denne version ikke er ægte.

Men har så en Windows 7 Pro. med licens, kan jeg lægge den ind over Windows 7 Ultimate uden problemer, da det jo er en 7 udgave.

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. august 2015 - 13:37 #1
Måske sådan her:

http://www.sevenforums.com/installation-setup/205683-downgrade-7-ultimate-7-professional.html

Vil dog anbefale du tager backup af dine private filer under alle omstændigheder.

Ps har ikke selv udført dette trick skal siges.