Avatar billede lllund Nybegynder
29. august 2015 - 15:49 Der er 1 løsning

Problemer med at vise hejemmesider gemmen Netgear WNDR3800 router

Hej

Jeg har fibernet og det kører ganske fint. Bag mit modem har jeg en Netgear WNDR3800 og den giver tilsyneladende nogle problemer.

Over en lang periode har jeg haft 2 hjemmesider jeg ikke kan komme ind på: dba.dk og dmi.dk

Jeg har prøvet factory reset på routeren og det hjælper ikke noget, når jeg prøver ovenstående 2 sider får jeg følgende besked:

Chrome : Denne webside er ikke tilgængelig ERR_CONNECTION_REFUSED

Hvis jeg smider kablet fra fibernet modemmet direkte i computeren kan jeg tilgå bege sider uden problemer. Ligeledes hvis jeg logger på med VPN til mit arbejde.

Nogen der har en ide om hvad der kan være galt?
Avatar billede lllund Nybegynder
30. august 2015 - 09:10 #1
når fandt ud af det, det hjalp at rette routeren så den brugte googles dns : 8.8.8.8 så kører det nu.