Avatar billede Clem0102 Nybegynder
30. august 2015 - 11:35 Der er 3 kommentarer

Kan ikke lukke programmer ned i Job listen

Under opdateringen af spotify fik jeg pludselig en fejl der viste at spotify stadig kører i baggrunden. Jeg gik ind og kiggede på min jobliste og kunne ikke finde noget. Men under diverse viser den at spotify kører. Jeg prøver så at afslutte jobbet men for en meddelelse der hedder "Handling kunne ikke fuldføres Adgang nægtet" Hvordan kan jeg lukke programmet ned?

Jeg kører Windows 10
Avatar billede Clem0102 Nybegynder
30. august 2015 - 11:37 #1
Fandt det under detaljer og ikke diverse
Avatar billede moddi100 Seniormester
30. august 2015 - 12:16 #2
Det skal køres som administrator. Har du en knap der hedder "Vis processer fra alle brugere" ? Klik på den og prøv derefter at lukke den fra detaljer
Avatar billede Clem0102 Nybegynder
31. august 2015 - 07:59 #3
Jeg kan heller ikke lukke programmet ned når jeg kører det som administrator. Og jeg kan heller ikke finde knappen "Vis processer fra alle brugere"