Avatar billede oOCarstenOo Mester
30. august 2015 - 14:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP SORT SKÆRM UNDER OPSTART AF WINDOWS 7:(

Hejsa,

Jeg har et kæmpe problem som jeg håber at nogen kan hjælpe mig med,min søn har været inde og rode i hans pc:(

Gået til start nede i venstre hjørne, og trykket på windows - tasten og bogstavet R på samme tid, i menuen Kør har han skrevet "MSCONFIG" og trykket på enter,
i Systemkonfiguration er han gået til fanen tjenester, trykket på Deaktiver alle, klikket på anvend og derefter ok og genstartet hans pc.. :(

Så da den genstartede kom der bare en sort skærm og der sker abselut intet, hva´gør jeg for at få den i gang igen..?

Det er en:

Acer Aspire 5750G
Windows 7 Home Premium - 64 bit.

Håber meget på hurtig hjælp:(
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2015 - 15:16 #1
start i fejlsikret tilstand - og kør msconfig igen - og sæt hak i alle.

Lige når power startes på pc, så tryk F8 mange gange - så skulle den vise en lille sort/hvid menu, hvor fejlsikret tilstand vises. Bare tag den uden netværk - det skal ikke bruges.
Avatar billede oOCarstenOo Mester
30. august 2015 - 19:36 #2
claes57,

Mange tak skal du ha´nu kører det bare igen, det er vi rigtig glade for:)

Skriver du ikk´lige et svar til løsningen så du kan få dine Point?

Og indnu engang mange tak for hjælpen..:)
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2015 - 20:18 #3
bare læg et svar selv og accepter det. Men tak for budet. Fortsat god søndag.
Avatar billede oOCarstenOo Mester
31. august 2015 - 00:36 #4
tak i lige måde:)
Avatar billede oOCarstenOo Mester
31. august 2015 - 00:40 #5
Problem løst..:)