Avatar billede nikjsc Novice
30. august 2015 - 17:19 Der er 2 kommentarer

iPhone multitask

Hvad er bedst for telefonens batterilevetid inden den skal oplades igen.
Er det vigtigt at lukke hver app helt ned ved at dobbelttrykke på hjemmeknappen og swippe dem op.
Eller holder batteriet længere ved at lade apps forblive i multitask?
Avatar billede Blueeyez Mester
30. august 2015 - 19:34 #1
Det hedder nu altså i baggrunden og afhænger jo af flere ting, men apps i baggrunden er inaktive medmindre du siger de skal være aktive. Tjek bl.a. Notifikationer under indstillinger.. Jo mere du slår fra der desto bedre..

At slå wifi/bluetooth/internet deling mm fra giver os mere batteri tid.

At deaktivere hjem knappens touch funktion (tap) giver os mere batteri tid

I indstillinger under generelt vælger du begrænsninger kan du os gøre en del..

Men når du oplader så aflad den til 10 - 20% før du oplader.. Jeg går dog ret ofte under 10%. Hvis dit batteri hopper i procenter så er det en fejl på batteriet :) fik selv skiftet batteri på reklamation på min iphone 5 i sin tid.. I dag har jeg iphone 6 plus..

Men iphone suspendere apps når de ligger i baggrunden og dermed bruger de ikke strøm ved at ligge der.. Udover hvis du har sagt de må som nævnt..
Avatar billede Blueeyez Mester
10. september 2015 - 23:53 #2
Smider svar og afmelder overvågning