Avatar billede jesperemail Nybegynder
31. august 2015 - 06:03 Der er 4 kommentarer

strøm på usb

Hej
jeg vil gerne kunne oplade min trådløse mus (sensie fra steelserie) når computeren er slukket og ikke bruger pcen (om natten). hvordan får jeg strøm på usb . Har msi z97 gamer 3 bundkort og win 10. har installeret super-charger fra msi, men stadig ingen strøm i usb når compurteren er slukket for natten.
Avatar billede sonalias Seniormester
31. august 2015 - 07:35 #1
Det er ikke noget du kan installere, nu kender jeg ikke det specifikke bundkort, men mon ikke du kan aktivere det i bios..
Avatar billede Slater Ekspert
31. august 2015 - 09:45 #2
Det er ikke rigtigt, sonalias. Det er netop et program man kan installere - dog naturligvis kun på MSI motherboards der understøtterdet, hvilket det nævnte gør.

Dog er det primære formål af Super Charger at give mere strøm til porten. Kun nogle af dem er i stand til også at give strøm når computeren er på standby, og jeg kan ikke lige se om Gaming 3 boardet gør det. Den oplysning vil MSI åbenbart ikke ud med. Til gengæld skulle det kun kunne virke på USB-porte med rød top.
Avatar billede Blueeyez Mester
31. august 2015 - 11:23 #3
Hvad med og bruge samme oplader som din smartphone eller tablet? Der er vel en strøm til usb i den adapter..
Avatar billede sonalias Seniormester
31. august 2015 - 14:53 #4
Fair nok, du kan så muligvis installere et program der kan rette i bios for dig.... Men programmer på din harddisk har INTET med opsætning af dit bundkort at gøre, det var mere dette jeg hentydede til...