Avatar billede IICIi Novice
31. august 2015 - 09:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny bærbar til ca. 3500 kr.

Skal bruge en ny bærbar til ca. 3500 kr. den vil blive brugt til skole og multimedie, hdmi stik skal bruges til at koble den til fladskærme.

Skærmen skal ikke være for lille, og bærbaren skal kunne holde flere år..

Nogen bud, på forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
31. august 2015 - 10:37 #1
hybriddisk, hdmi-port, 13" og en hel krone til overs! http://www.edbpriser.dk/baerbar-laptop/lenovo-m30-70-80h8-id-8980525.aspx
Avatar billede Blueeyez Mester
31. august 2015 - 11:20 #2
Hvad er multimedie? Musik og film afspilning eller noget redigering?

Om den volder i flere år afhænger af hvordan du behandler den og om den er fejlfri..
Avatar billede IICIi Novice
31. august 2015 - 12:10 #3
#2 Ja, den skal bruges til lidt redigering af video, billeder og musik. Og afspilning af musik, HD film/på fladskærm
Avatar billede IICIi Novice
31. august 2015 - 12:59 #4
#1 Hvis man sammenligner den du foreslog med denne: http://cdon.dk/hjemme-elektronik/acer/acer-e5-551g-81b6-15-6-a8-7100-8gb-1tb-r7-m265-2gb-win8-1-p30812555
Hvilken en er så bedst
Avatar billede Blueeyez Mester
31. august 2015 - 16:14 #5
#4 synes lige jeg vil smide et scenarie på bordet. Eftersom den skal bruges til skole brug så kan du vel næppe undvære den, så ved du hvor mange dage det tager at sendexden retur, hvem betaler og hvordan gøres det?

Prøv og tag et kig ved Dell. Har købt en bærbar hos dem som desværre havde et delvis defekt bundkort. Dell sender UPS for at hente den og nu skal jeg ca vente 11 dage iflg supporteren.. Hvilket ikke er lang tid..

Du kan os vælge Bilka, Elgiganten, Fona mm (butikker man kan tage ned til og aflevere ens bærbar)..
Avatar billede IICIi Novice
31. august 2015 - 19:13 #6
#5 Ja du har selvfølgelig ret i din pointe
Avatar billede IICIi Novice
08. september 2015 - 10:45 #7
Lukket