Avatar billede malene_louise Nybegynder
31. august 2015 - 10:02 Der er 9 kommentarer

HJÆLP!! Virus?

i har før været så søde at hjælpe mig herinde, hvis jeg havde computer problemer, som jeg ik selv kunne klare. Tror desværre jeg har fået en slags virus igen.
Min computer er EKSTREM langsom, der er internetsider jeg slet ik kan komme på og 9 ud af 10 gange kan jeg slet ik åbne via Google chrom som jeg bruger. Det er selvfølgelig møg irriterende, men jeg bryder mig heller ik om tanken pga netbank osv.
Er her nogen der kan hjælpe mig??
Avatar billede Slater Ekspert
31. august 2015 - 10:05 #1
Hvad har du prøvet? Du har vel kørt noget virus- eller malwarescanner, ikke?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2015 - 10:10 #2
Du har vist ofte brug for hjææææææææææææp. Kan det overhoved betale sig at hjælpe dig.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/malene_louise
Avatar billede malene_louise Nybegynder
31. august 2015 - 10:09 #3
jo har kørt mit virusprogram (avast) og kørt ccleaner og forsøgt gendannelses til andet tidspunkt. Ville scanne med trendmickro (læste den blev foreslået på pcpanik men jeg kan ik få liv at åbne den side. Tænkte derfor jeg måtte ty til jeres hjælp istedet for at gøre alt muligt som jeg ik har forstand på.
Avatar billede malene_louise Nybegynder
31. august 2015 - 10:10 #4
mit virusprogram skriver der er 84 problemer
Avatar billede malene_louise Nybegynder
31. august 2015 - 10:12 #5
lige nu kan jeg ik engang gå på nettet..
Avatar billede malene_louise Nybegynder
31. august 2015 - 10:14 #6
hvad i alverden mener du med det???
Avatar billede claes57 Ekspert
31. august 2015 - 14:20 #7
#6 det er god skik at afslutte de oprettede spørgsmål - hvis du ikke har fået løsning på et, så læg et svar selv og accepter det.

fra en anden pc - hent
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
og
https://www.malwarebytes.org/antimalware/ (den gratis, tak)

installer/kør på den syge via usbstick. Det burde give lidt luft i systemet så viruskontrollen kan lave sit arbejde.
Avatar billede torben lind Forsker
31. august 2015 - 14:20 #8
Hej malene_louise.
Jeg tror at pixxel hentyder til dine spørgsmål der ikke er lukket,det er en god ide at lukke spørgsmål der har ligget en uges tid uden svar,eller hvor løsning er fundet.
Med venlig hilsen.
Torben
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2015 - 14:15 #9
Så blev hun sur ! Jeg syntes godt at man kan afslutte sine tråde som man opretter - i respekt over for dem der hjælper.

Man beder dem der har hjulpet om at lægge et svar, eller hvis der ikke kunne findes en løsning, så lægger man selv et svar og afslutter tråden.