Avatar billede Slettet bruger
31. august 2015 - 13:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke logge på med nem Id i Chrome

Jeg har installeret både Explorer og Chrome. Med sidstnævnte kan jeg ikke gå i netbank, e-Boks osv.
Når jeg går ind på den pågældende side, får jeg ganske enkelt ikke den der NEM ID boks jeg skal logge ind med ...

Hvordan løser jeg det?
(Vil gerne fortsat også kunne logge på med Explorer.)
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2015 - 14:03 #1
Ja ja, har selv fundet ud af det!

http://www.nets.eu/dk-da/Service/kundeservice/NemID-medarbejdersignatur/Pages/Chrome-and-Java-support.aspx

Forstår det bare ikke. Syntes sgu jeg indtil for nylig har logget på med Chrome. Men må jo huske forkert.
Amatøragtigt man fjerner muligheden for at kunne logge på sider med NEM ID, uden samtidig at have en anden løsning.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2015 - 14:03 #2
.