Avatar billede andreas86 Nybegynder
01. september 2015 - 08:37 Der er 1 løsning

Købe egen webserver

Jeg har tidligere købt et NAS og have stående som netværksharddisk. Jeg kan se at der også findes nogle NAS der understøtter webservere.

Er der nogen der kan anbefale en okay billig webserver/NAS der understøtter:

- Webserver
- Mailserver
- Evt. FTP-server
- Evt. DNS-server

Findes der evt. nogle der blot kører linux. Jeg er lidt i tvivl om hvilket udstyr det kræver for at man kan hoste sin egen server derhjemme. Helst hvis det kan være en mindre boks man kan tilgå fra en anden computer - lidt ligesom man kan med en NAS.
Avatar billede andreas86 Nybegynder
09. november 2015 - 20:22 #1
Jeg lukker denne tråd nu, da jeg ikke har hørt svar.