Avatar billede sorenzoo Juniormester
01. september 2015 - 08:49 Der er 1 kommentar

Concorde C4 og ja, det var C4....

Det er simpelthen for sjælden jeg løber i dem efterhånden, men har en kunde som får en fejl omkring datoerne i hendes C4, og at de ikke ligger i en korrekt periode, og jeg har ikke været ude hos dem endnu, men erindrer jeg har haft problemet tidligere, men er der nogle der kan huske noget omkring det.?
Avatar billede cfive Juniormester
02. september 2015 - 13:47 #1
Som jeg husker det, skal du  kigge under "Finans/periodisk/periodespærring"