Avatar billede nabih Praktikant
01. september 2015 - 11:54 Der er 3 kommentarer

videoredigerrin progrem

Hej
Jeg har powerDirector program som er installerret på min computer for ny,jeg prøver at åbne den, får jeg besked at programmet er holdt op at fungere.Det sket efter formaterrin af computer.
Jeg har brugt samme programm i flere gange-
Hvad er proplemmet?
M.V.H.  Nabih
Avatar billede eurositi Ekspert
01. september 2015 - 14:16 #1
Nu skrev du ikke, hvilket operativsystem, du bruger, så jeg gætter på, at det er Windows.

Hvis du har formateret systemdrevet, f.eks. ved gen-installering af Windows, mangler der sandsynligvis systemfiler i Windows system-mappen (C:\Windows\system32\).

Jeg foreslår derfor, at du geninstallerer PowerDirector.

Hvis dette ikke løser problemet, kan det skyldes, at din version af PowerDirector ikke kan køre i Windows 10 (hvis du har opgraderet til Windows 10 for nylig).

Du kan i så fald prøve at højreklikke på PowerDirector ikonet og klikke på fanebladet "Kompatibilitet". Vælg Kør dette program i kompatibilitetstilstand for f.eks. Windows 7 eller Windows 8.
Avatar billede nabih Praktikant
01. september 2015 - 22:16 #2
Hej og tak for svaret
Jeg bruger windows 7.Windows 10 har jeg ikke opgraderret endnu.
jeg har klikket på kompatibilitetstilstand, der findes ikke win.7 eller 8.
der er forskelige mange programmer. Heg har vælget Windows server 2008(sevice pack1) det har ikke hjulpet!!!!!
Avatar billede eurositi Ekspert
01. september 2015 - 22:38 #3
OK. Så har det ikke noget med kompatibilitet og forskellige Windows-versioner at gøre.

Prøv at geninstallere PowerDirector. Men kør først en uninstall af programmet - eller prøv at fjerne det via Tilføj/Fjern programmer i Windows Kontrolpanel.