Avatar billede dytti Novice
01. september 2015 - 13:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Uægte Windows version

Her forleden dag kørte jeg en virusscanning på min pc.
Scanningen blev kørt med Avast Pro

Efter scanningen med diverse actions på lidt virus, genstartede pc'en.
Nederst i højre hjørne stod nu, at jeg køre med en uægte windows version.

Jeg ved dog at det er en ægte version, da den var installeret på pc'en da jeg i sin tid købte den ved en forhandler.

Når jeg går ind i 'computer - system' kan jeg se at windows er aktiveret med produkt id "XXXXX-OEM-XXXXXX-XXXX.
Når jeg går ind på 'slui.exe 4' og ringer op, og indtaster de 9 grupper tal med 6 tal i hver gruppe. Får jeg at vide at windows ikke kan aktiveres.

Min windows version er Vista 64

Det hele virker som det skal, men det nager mig alligevel lidt, at den siger at min version er uægte :-)

er der noget at gøre, eller skal jeg bare slappe af, og accepterer tingene?
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2015 - 20:37 #1
Avatar billede dytti Novice
02. september 2015 - 09:33 #2
Super - "Step set #2" i linket fik det til at virke.
Takker og bukker :-)

Smider du et svar. Så lukker jeg.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2015 - 10:39 #3
svar