Avatar billede poulalmind Nybegynder
02. september 2015 - 06:01 Der er 6 kommentarer

link til prod. af software /program

nogen der ved hvor man kan få lavet et lille program Software ? link  eller mail adresse :-)
Avatar billede mjansen Seniormester
02. september 2015 - 07:46 #1
Er det et windows program eller?

Hvad skal det kunne?

Der er nok mange der kan lave noget, tror det ville hjælpe hvis du uddyber hvad der er du vil.
02. september 2015 - 08:38 #2
HEJ,

SPm: 1 : Windows / DOS  ?

Spm: 2 : C eller C++ eller Delphi eller ???

SPm: 3 : Hvad forventer du det program skal gøre ?

Spm: 4 : Tidsfrister ?

Spm: 5 : har du ønsker om evt. udvidelser ?

Kristian
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. september 2015 - 08:43 #3
Du kunne jo evt. oprette dit spørgsmål her: http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/

Og hvis du så samtidig beskriver hvad programmet skal kunne, så kunne det jo give nogle en mulighed for rent faktisk at melde sig på banen.
Eller kan du jo altid kontakte Google, Microsoft, Apple osv.. De har da udviklet et stykke software eller 2 gennem tiderne. :)
Avatar billede poulalmind Nybegynder
02. september 2015 - 14:58 #4
programmet skulle kunne følgende

eraser pen for desktop

viskelæder til skrivebord- skal kunne viske alt eller delvis åbne programmer/filer ud
eks. åbne et billede på skrivebord og viske hjørnerne væk  eller åbne en film og viske hjørnerne væk så denne bliver oval/rund
--kort fortalt en eraser pen der kan viske ting ud der er på skrivebord  -denne pen skal have size og fade kontrol

mmm  mon det er mulig at lave sådan et program/software ??
har søgt i æst og vest uden held  hvem kan hjælpe ??  :-)
Avatar billede poulalmind Nybegynder
02. september 2015 - 14:58 #5
programmet skulle kunne følgende

eraser pen for desktop

viskelæder til skrivebord- skal kunne viske alt eller delvis åbne programmer/filer ud
eks. åbne et billede på skrivebord og viske hjørnerne væk  eller åbne en film og viske hjørnerne væk så denne bliver oval/rund
--kort fortalt en eraser pen der kan viske ting ud der er på skrivebord  -denne pen skal have size og fade kontrol

mmm  mon det er mulig at lave sådan et program/software ??
har søgt i æst og vest uden held  hvem kan hjælpe ??  :-)
Avatar billede poulalmind Nybegynder
02. september 2015 - 15:12 #6
er til win XP  -kan evt sende movie eller eksempel på hva jeg mener

hvem ka hjælpe  :-)