Avatar billede ccschmidt Nybegynder
02. september 2015 - 09:19 Der er 1 kommentar

Kan man ringe igennem et USB modem?

Hej

Jeg vil meget gerne have hjælp til, hvordan man sætter et USB-modem op så man kan ringe igennem ens computer.

Jeg prøver at starte op som freelance mødebooker, og vil derfor gerne gøre hele ringeprocessen så let som mulig. Jeg har fundet en primitiv dialer, som jeg har tænkt mig at  bruge, udgifterne ved en VoIP er alt for høje her i starten.

- Er der noget jeg skal tage højde for angående USB-modemmet isig selv?

- Kan det bare være de "typiske" 4g modem, man ser overalt i reklamer eller skal man købe et tale abon.

- hvilken software skal man bruge for, at kunne bruge signalet til det ønskede.
Avatar billede Blueeyez Mester
02. september 2015 - 11:30 #1
hvorfor ikke bare bruge Mumble eller Teamspeak eller skype?