Avatar billede Thomaskp Nybegynder
02. september 2015 - 11:33 Der er 1 kommentar

Induktionsplade blinker med 8 taller

Hej.

Jeg har lige fået min elektriker til at montere en induktionsplade fra Schott Ceran.
Men efter knap en halv time brug, er den begyndt at blinke med en masse 8 taller. Og jeg kan ikke få liv i den. Har prøvet at tage strømmen, og den tændte i et par sekunder, hvorefter den så begyndte at blinke med de 8 taller igen. Nu vil den overhovedet ikke arbejde med mig.

Hvad er galt. Er det noget i el installationen..?

Kan ikke finde manual til den, den er et par år gammel. Har prøvet at skrive til producenten, og håber på svar.

På forhånd tak

/Thomas
Avatar billede poko1 Ekspert
02. september 2015 - 11:46 #1
Jeg måtte have et nyt det var styrepanelet og det var så dyrt at forsikringsselskabet valgte at bekoste et nyt Dropinn.