Avatar billede ballegaarden Nybegynder
02. september 2015 - 12:17 Der er 1 løsning

timeout af scrollbar (windows 10)

Er der nogen herinde der ved om man kan få Windows 10 til at lade være med at timeout scrollbaren.
Jeg kan sagtens bruge rullen på musen når scrollbaren forsvinder, men står musemarkøren i scrollbaren et kort øjeblik uden bevægelse, skal jeg flytte musen for at aktiverer den igen, før jeg kan klikke nedad eller opad.
Avatar billede ballegaarden Nybegynder
17. september 2015 - 09:12 #1
OK ingen svar. Det er så nok fordi at det ikke findes. Håber det kommer, for når man ikke bruger touch skærm, så er det en mangelvare i windows 10, at man ikke har en mulighed for at fjerne time out for scrollbaren.