Avatar billede contempofair Nybegynder
03. september 2015 - 16:20 Der er 1 kommentar

Lagerstyring af kommissionslager

Hej eksperter!

Jeg driver en webshop og til oktober åbner jeg også en butik. Alle de varer jeg sælger, har jeg i kommission på mit lager. Én gang om måneden sender jeg en oversigt over ordrer samt en aktuel lagerstatus til alle mine leverandører. Ind til nu har jeg kørt det i excel - men efterhånden er jeg oppe på 400 varenumre, og står i en situation, hvor jeg skal bruge et større system. Også gerne noget, jeg ikke kan lave fejl i (er egentlig ikke så skrap til Excel).

Alt kører pt. manuelt - alle salg osv. Kunne noget af det blive mere automatiseret, ville det jo ikke gøre noget.

Hvad siger I - er der nogen gode bud at hente? Det ville betyde alverden!

//Marie
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2015 - 21:38 #1
Nu ved jeg ikke hvilket webshop system du kører, men umiddelbart skulle man kunne køre lagerstyring der over, så er der måske noget manuelt i at at køre bestillinger fra butikken igennem samme system som webshop, men det er der flere der gør ved fx. at benytte izettle eller andet der kan kobles sammen med andre systemer.