Avatar billede langsig Nybegynder
03. september 2015 - 20:00 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Slettelse af spørgsmål

Jeg har for længst fået mit spørgsmål besvaret, men jeg kan ikke se hvordan jeg skal slette mit spørgsmål. Jeg kan oprette nye men ikke slette. Der er sikkert flere i samme situation.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2015 - 20:06 #1
spørgsmål er også for at hjælpe andre med samme  problem - de kan se i din løsning i stedet for at oprette nyt spørgsmål.
Derfor kan du ikke slette / redigere i tekst - der er andre, der bruger svar til dig.
04. september 2015 - 10:08 #2
Ideen er, at afsluttede spørgsmål skal lukkes (ikke slettes) og points afgives.  For at lukke et spørgsmål skal du have et svar, et indlæg markeret med grønt.  Hvis du mener du har fået hjælp til dit spørgsmål skal du bede den der gav hjælpen om at oprette et svar.  Når svaret kommer accepterer du det ved 'flueben' ved 'accepter dette svar' og derefter klik på feltet 'accepter svar og afgiv points'.  Hvis vedkommende ikke opretter et svar, eller hvis du mener du selv har løst spørgsmålet, så skal du selv oprette et svar (et nyt indlæg med prik i 'svar') og så acceptere dette svar.
Glem ikke, at du også skal lukke dette spørgsmål.  Fordi det er tradition at spørgsmål om Eksperten selv er 'gratis' skal du selv oprette et svar her og acceptere det.
09. september 2015 - 10:53 #3
langsig, så du disse indlæg, og sørger du nu for at lukke dette spørgsmål igen?
Avatar billede langsig Nybegynder
10. september 2015 - 14:22 #4
Jeg ønsker ikke at høre mere fra eksperten.dk så længe jeg ikke kan slette indslag som er løst!
10. september 2015 - 16:01 #5
De der har deltaget i dette spørgsmål er ikke eksperten.dk, vi er brugere ligesom dig.  Jeg (og flere andre) er ikke enig med alle procedurerne, men jeg har i tidens løb haft meget (gratis) nytte af Eksperten og har som 'betaling' måttet vælge at leve med dens prodecurer.  Kan jeg bede dig om, i soldaritet med vi andre brugere, at lukke dette spørgsmål før du går?  (Hvis du havde oprettet dit sidste indlæg som svar i stedet for indlæg havde du kunnet acceptere det og derved lukket spørgsmålet.)
Avatar billede langsig Nybegynder
27. september 2015 - 09:00 #6
.
Avatar billede langsig Nybegynder
27. september 2015 - 09:01 #7
.
Avatar billede langsig Nybegynder
27. september 2015 - 09:02 #8
.
Avatar billede langsig Nybegynder
27. september 2015 - 09:13 #9
Hej Christian_Belgien. Jeg har netop nu læst dit svar.
Og nu har jeg klikket "Skriv et svar" på mine indlæg, sat en punktum og klikket "Opret".
Der var ingen på Eksperten.dk som kunne hjælpe mig, men jeg fik hjælp af et firma, hvor en ekspert var villig til at hjælpe mig.
Jeg håber det er rigtig det jeg har lavet, for at lukke mine spørgsmål. Tak for hjælpen.
Hans
04. oktober 2015 - 18:20 #10
langsig, jeg er lige kommet hjem fra ferie.  For at lukke spørgsmålet skal du acceptere et af dine svar.  'Flueben' i feltet 'accepter dette svar' og derefter klik på feltet 'accepter svar og afgiv points'.