Avatar billede LouiseHib Nybegynder
04. september 2015 - 23:41 Der er 1 kommentar

Skærm "flimrer"

Hej Eksperten.

Jeg har min bærbare tilsluttet en 30" skærm via displayporten. Det har hidtil kørt fantastisk, men i dag havde jeg den bærbare tilsluttet en venindes store tv i stedet og da jeg så satte den tilbage til skærmen, begyndt den at flimre, som vist her, http://i.imgur.com/RWVlZbU.jpg

Jeg har prøvet at genstarte computer og skærm, ligesom jeg har prøvet at hive displayportledningen ud og ind igen af comp+skærm.

Skærmen står via "Screen Resolution" til at skulle vise 2560x1600, så det er heller ikke opløsningen, den er gal med. Jeg har netop testet med min gamle bærbare (hdmi og der flimrer det ikke).

Hvad kan være galt?
Avatar billede LouiseHib Nybegynder
08. september 2015 - 12:55 #1
Jeg bumper lige denne, da jeg stadig ingen løsning har :(

Da jeg pluggede tvet i via vgaadapter til tvets hdmi (jeg tror først ikke min computer havde hdmi, doh), startede den en lang dos prompt op, hvor den bla. skrev den lavede noget med divx og en mur af text poppede op.

Har I en anelse om hvordan jeg fixer eller blot kommer tilbage til "tiden" før mit "tv-eventyr"?