Avatar billede Razzer76 Nybegynder
05. september 2015 - 12:53 Der er 2 kommentarer

Programmør til Ledigtid.dk

Sidder med et system der næsten er færdigt og klar til at få kunder ind. Systemet er en søgemaskine lavet ud fra en ide, om at vi i fremtiden ikke vil vente på en service opgave, vi lever i en verden hvor tingene helst skal ske nu. Så med en ledigtid profil kan virksomhederne hurtigt og nemt vise kunderne om de har tid til dem. og kunderne kan hurtige og nemt se hvem der har tid, til at udføre opgaven. Om de skal bruge en tømmer,murer eller glemte og bestille tid ved den faste frisør før bryllupet, så er det nemt og hurtige og finde den der har tid på ledigtid.

Men mangler en programmør der har tjek på PHP og har lyst til at blive en del af Ledigtid, det er ikke en stress opgave vi finder ud af rettelserne hen af vejen og som det kommer op og køre, er det planen med tiden at bygge små tilføjelser på og begynde og ta lidt penge for systemet. Det ligger fuldstændig i mine hænder, og er førtidspensionist med sclerose, så er lidt mit barn, og drømmer om og kunne leve at det med tiden, men midlerne er små, så derfor kan der kun tilbydes en andel i ideen, med forhåbning om det med tiden kan blive en god indkomst.
05. september 2015 - 21:06 #1
HEJ,

Indledningsvis:  Jeg er ikke PHP-programmør og jeg ved for lidt om PHP til at kunne yde dig den service du trænger. (Min egen hjemmeside er skrevet i PHP, men det tog flere uger at strikke den sammen.)

Så jeg er ikke den du søger. Men årsagen til jeg skriver er at jeg synes din ide er god - faktisk så god - at den bør kommenteres med et "godt gået - kæmpe god ide ."

Kunne (måske) være en ide at lave det i Delphi med et interaktivt Web-grænsesnit. Det ville dog forudsætte at brugerne hentede EXE-modulet fra nettet (som kommunikerede med et PHP modul på aktuelle server).  Ved det ikke - bare en ide.

Men som skrevet (og sagt): Kæmpe ide. Held og lykke med videre udvikling.

Kristian
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2015 - 10:50 #2
Hej,

Heller ikke programmør, men ja en spændende idé, jeg vil gerne hjælpe med UI/UX, opsætning af tingene, lækre funktioner og at teste, så hvis du mangler en på frontend siden, til at tage sig af noget af det kan vi måske finde ud af noget?

Du er velkommen til at skrive til mig, på osj@device.dk så kan vi snakke mere hvis det er.

Vh
Ole Jørgensen