Avatar billede por1 Juniormester
05. september 2015 - 16:27 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

startside firefox.

målet er, at der åbnes de samme sider, hver gang der startes.
jeg har lavet en mappe, hvor siderne er placeret, men den skifter altid til "vis mine vinduer og faneblade fra sidst".
hvad gør jeg?
Avatar billede showsource Seniormester
05. september 2015 - 18:42 #1
Prøv at bookmarke hver enkelt side, og saml dem i en "bogmærkemappe"
(Eller klik på "bogmærker" og vælg "Organiser bogmærker" og her oprette en mappe, som hver enkelt side bookmarkes til)
Og under indstillinger vælg "bogmærker" som startside. Og vælg din bogmærkemappe
Avatar billede por1 Juniormester
05. september 2015 - 19:33 #2
nej, samme resultat.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
06. september 2015 - 06:39 #3
Prøv følgende :

Åbn alle de sider du vil have som startsider.

Gå til Funktioner - Indstillinger - Generelt
Her sætter du indstilling til "Vis min startside" og klikker på "Anvend nuværende sider".
Avatar billede showsource Seniormester
06. september 2015 - 06:50 #4
Jah, det kan man vist også. ?

Men det virker nu fint nok for mig at bruge en mappe fra bogmærker.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
06. september 2015 - 08:24 #5
Hmm ???

Prøv at kigge her : http://gupl.dk/f/8tffss2u6r
Avatar billede por1 Juniormester
06. september 2015 - 08:38 #6
ad #3 og #5. dur heller ikke, mystikken breder sig;o)
Avatar billede jernrosen3 Forsker
06. september 2015 - 08:48 #7
Du har ret - mystifystisk ?

Prøv at læg et screenshot af dine indstillinger på f.eks www.gupl.dk

Alternativt afinstallere firefox og geninstallere?
Avatar billede por1 Juniormester
06. september 2015 - 08:55 #8
har af/geninstalleret.
billedet er oppe.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
06. september 2015 - 09:59 #9
Uden et link er det svært at vide hvor du har lagt billedet *S*

På gupl kan du kopiere link til billede og indsætte i ny kommentar.
Avatar billede por1 Juniormester
06. september 2015 - 10:16 #10
http://gratisupload.dk/f/8tfhhv82i0/
har ik' prøvet før, er det sådan du mener?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
06. september 2015 - 10:47 #11
Ok *S*

Som vist på svar #5 skal du ændre indstilling til "Vis min startside".

Når du stadig har den indstillet til "Vis mine vinduer og faneblade fra sidste gang" - så vil du hele tiden få samme vindue der popper op.

Tryk på pilen ned ved siden af "Vis min startside" og vælg "Vis min startside"

Derefter følger du svar #3
Avatar billede por1 Juniormester
06. september 2015 - 11:01 #12
nej, jeg har ændret til "vis min startside", den springer over til "vis mine vinduer etc.. automatisk.
Avatar billede por1 Juniormester
06. september 2015 - 11:16 #13
så, for dælen, nu skete der noget, eureka.
jeg læste mig frem til, at det kunne være et program, der kunne være skyld i miséren, bl.a. "advanced system care", det afinst. jeg, genstart og voila, så virker det.
jeg tillader mig, at lukke selv, er det ok?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
06. september 2015 - 11:21 #14
Ok med mig - er bare glad for at det lykkedes for dig *S*
Avatar billede por1 Juniormester
06. september 2015 - 11:34 #15
tak for hjælpen, jeg fik prøvet gulp.dk og det er godt, kunne/kende.