Avatar billede steenaa54 Juniormester
06. september 2015 - 14:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan man vedhæfte et billede i spørgsmål

Jeg ved godt det er forkerte kategori og muligvis er det forkert sted at skrive.
Men jeg har et spørgsmål, som jeg har meget svært ved at illustrere og formulere uden at kunne sætte et billed ind, eller vedhæfte en fil, hvori der er et printscreen af mit problem. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2015 - 14:55 #1
Ja du kan bruge gratisupload til at henvise til et billede i en forklaring. Det er der mange der benytter sig af.
http://www.gratisupload.dk/
Avatar billede jernrosen3 Forsker
06. september 2015 - 15:46 #2
Ved brug af www.gratisupload.dk får du et link, som du kan kopiere ind i din tekst - f.eks : http://gupl.dk/f/8tffss2u6r - derved kan læseren få et bedre overblik.

Jeg synes du skal give 220661 point - min kommentar var bare en uddybning af brug *S*

Så har jeg til gengæld et spørgsmål til andre om teksten under indtastningsfeltet.

Der står - direkte kopieret - :

Tilladte BB-code-tags: fed kursiv understreget [img]link til billede[/img]
Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

"Link til billede" ? Refererer det til et billede på hardddisken eller på nettet ?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2015 - 15:59 #3
Tager ikke mod point med spørgsmål der har med brug af eksperten at gøre.
Så spørger bør lægge et svar selv og lukke tråden :-)
Avatar billede steenaa54 Juniormester
06. oktober 2015 - 19:09 #4
så er den løst