Avatar billede biance Nybegynder
06. september 2015 - 14:51 Der er 1 kommentar

Advokat dokumentstyring

Er der nogen som kan hjælpe mig med, hvordan dokumentstyringen i AdvoForum´s special udviklede version af Navision Financials fungerer?

Hvordan oprettes der klienter i systemet og hvorledes sker integrationen over til outlook, således at kontoret har fuldt styr på al korrespondance med den enkelte klient specielt, når en klient har flere mailadresser tilknyttet med henblik på at sikre, at alle har fået de samme mails.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. september 2015 - 15:33 #1
Man skal jo nok være advokat, eller ansat hos en, før man stifter bekendtskab med den løsning. Og den type arbejdspladser plejer at have faste support-kontrakter. Jeg tror ikke, at du finder en løsning herinde.