Avatar billede moabou88 Mester
07. september 2015 - 09:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

vil bestemme hvor jeg skal gemme min hentede filer!!

Windows 10

hej.

hvordan er det nu jeg finder indstilingerne for hentede filer, så jeg selv kan bestemme hvor jeg vil gemme.

lige nu gemmer den i en mappe på proceslinjen som jeg selv skal åbne, altså hvor den bare starter automatisk.

jeg vil gerne vælge indstillinger til at den spørger mig først, så den gemmer direkte på skrivebord.

jeg bruger google chrome

et andet til lægs spørgsmål, som jeg ikke helt ved hvor jeg skal stille. har lige fået en trådløs mus, men synes den er for hurtig. kan jeg gøre den lidt langsommere??
Avatar billede chalde Seniormester
07. september 2015 - 09:26 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
07. september 2015 - 09:28 #2
mus har en driver, som kan styres i kontrolpanelet.

windows har en mappe 'overførsler', som standard ligger i c:\users\[dit brugernavn]\downloads  i stifinder kan du højreklikke, vælge egenskaber, og fanebladet placering. Der er en Flyt-knap.
Avatar billede moabou88 Mester
07. september 2015 - 21:38 #3
lægger du et svar chalde

og tak til dig også Claes57
Avatar billede chalde Seniormester
08. september 2015 - 07:26 #4
Ingen point til mig tak.
Avatar billede moabou88 Mester
08. september 2015 - 08:22 #5
lægger du et svar  claes57
Avatar billede moabou88 Mester
01. oktober 2015 - 08:09 #6
..