Avatar billede pinhigh_brian Novice
09. september 2015 - 08:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Login credentials

Har en win7 maskine der er koblet op mod et domæne. Vi logger på og det går fint. Hvis vi efterfølgende skal have adgang til et share på serveren beder maskinen os om at logge på igen.

Det sker desværre ikke hele tiden. Der kan gå dage hvor det ikke sker.
Herefter sker det hele tiden, indtil vi logger på og beder den huske user/pass.

Så kan der gå nogle dage igen.

Nogen der har en ide til hvordan det løses ?

Hilsen Brian
Avatar billede pinhigh_brian Novice
10. september 2015 - 08:26 #2
Hej Chaide

Jeg tror det var løsningen. Det funker nu. SÅ må vi se de næste par dage. Kan du ikke skrive et svar på dette spørgsmål, så jeg kan give point.

MANGE TAK !
Avatar billede chalde Seniormester
10. september 2015 - 09:22 #3
Bare behold point :)
Avatar billede supportsiden Professor
23. september 2015 - 23:50 #4
Hvis drev mappes gennem et loginscript, så tilføj  /PERSISTENT:YES i slutningen af hver mapning :
net use Z: \\remote\folder * /USER:DOMAIN\username /PERSISTENT:YES

Det kan evt. også hjælpe hvis du på serverene kører flg kommando :
net config server /autodisconnect:-1

https://support.microsoft.com/da-dk/kb/297684
Avatar billede pinhigh_brian Novice
26. oktober 2015 - 09:09 #5
Lige et svar for at få den lukket