Avatar billede gizkor Nybegynder
09. september 2015 - 11:18 Der er 3 kommentarer

Besøgsstatistik for slides i powerpoint?

Jeg har en powerpoint præsentation, hvor det er forskelligt hvilke slides den enkelte bruger får klikket sig frem til i løbet af sit besøg. Er det på nogen måde muligt  at tracke, hvor mange gang hver slide bliver besøgt?
09. september 2015 - 11:29 #1
Hvor ligger præsentationen?
Avatar billede gizkor Nybegynder
09. september 2015 - 11:37 #2
den ligger bare lokalt på den maskine der skal afvikle den (optimalt vil det være en ipad, men jeg ved ikke om det vil fungere?)
Avatar billede supertekst Ekspert
10. september 2015 - 16:18 #3
Skulle nok være muligt via VBA.