Avatar billede por1 Juniormester
09. september 2015 - 20:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

point.

jeg kan ikke uddele point og kan derfor ikke lukke spm..
Avatar billede aphandersen Juniormester
09. september 2015 - 23:50 #1
Det kræver at nogle har skrevet et svar. Du kan nemlig kun vælge mellem svar for at uddele point. Hvis de kun har skrevet en kommentar, skal du bede dem der er kommet med et korrekt svar om at lave et svar.

Hvis du ikke har fået dit svar eller de ikke svarer, må du selv lave et svar og lukke spørgsmålet ved at give dig selv point.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. september 2015 - 07:35 #2
#1 Jeg jeg kan se du lægger svar på alt du kommer i nærheden af!!
g i denne tråd so er rettet til Administrator er det fuldkommen malplaceret Idet spørgsmål om og til Eksperten er Gratis.
http://web.gratisupload.dk/f/8ieqd45tf0/full
Avatar billede por1 Juniormester
10. september 2015 - 08:08 #3
poko1. #1 jeg aner ikke, hvem du retter dit svar svar retter sig til.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. september 2015 - 08:24 #4
#0 det er rettet til #1 som har lagt som svar i sin bemærkning!
Kig på det billede jeg har vedhæftet.
Som skrevet du kan bede en som har hjulpet dig om at lægge et svar i sin næste tråd som du så accepterer eller lægge et selv som du selv accepterer
og når du spørger CoAdmin Eksperten er det af princip gratis.
Avatar billede por1 Juniormester
10. september 2015 - 08:40 #5
poko1 #4. alt det er jeg klar over, mit spm.går på, hvad jeg gør når den lille svarkasse ikke dukker op?
Avatar billede poko1 Ekspert
10. september 2015 - 09:07 #6
Tja det er desværre noget der jævnligt forekommer så det er bare at håbe på at CoAdmin dukker op Og hjælper med at lukke.
Avatar billede por1 Juniormester
10. september 2015 - 09:41 #7
jeg har et andet spm. til admin., det er så gl., at jeg fik en besked om, at det var gl.. ik' så fedt.
Avatar billede por1 Juniormester
10. september 2015 - 15:10 #8
peddi. du får ikke point,alt det har jeg gjort, men svar kassen kommer ik'frem.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. september 2015 - 16:31 #9
Jeg forlader denne tråd vil blot meddele dig at i løbet af kort tid bliver Eksperten ændret og Point bliver noget andet!
Avatar billede por1 Juniormester
10. september 2015 - 16:42 #10
ok, fair nok. tak for deltagelsen.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2015 - 18:06 #11
Enig i #9.
Avatar billede por1 Juniormester
22. september 2015 - 19:41 #12
lukker. problemet løst, har ikke fået svar, men løst  af sig selv.