Avatar billede ABCit Juniormester
09. september 2015 - 21:59 Der er 2 kommentarer

Kan ikke ændre string værdi

I nedestående kode peger jeg på en datafil. Der er nu opstået det problem og jeg ikke længere kan pege på en anden data fil. I koden ønsker jeg at pege på filen P-NR01-Input.xml. Dette sker dog ikke, filen der peges på et stadig en anden (P-NR03-Input.xml), dette har ikke tidligere været et problem. Hvad kan der være galt? (Jeg anvender Eclipse Luna)

public static void main(String[] args) throws Exception{

    String filNavnInput = "";

    filNavnInput = "c:\\workspace\\JavaVP\\Testfiler - input\\P-NR01-Input.xml"; //"src\\InputVP.xml"
Avatar billede arne_v Ekspert
10. september 2015 - 01:18 #1
Er du sikker paa at det er den nye version som er compilet og koeres?
Avatar billede ABCit Juniormester
11. september 2015 - 10:27 #2
Det er i forbindelse med at jeg debugger, hvor jeg uden problemer har kunnet ændre stien til nyt test eksempel (dog på en anden pc). Jeg har nu observeret at det måske har noget at gøre med den pc jeg anvender. Hvis jeg debugger på en anden pc er der ikke noget problem. Hvis jeg flytter java-projektet fra den pc hvor det virker til den pc, hvor der problemer, opstår problemet og når jeg så flytter projektet tilbage til den første pc er problemet nu også på denne i relation til dette projekt. Kan det være noget med rettigheder??