Avatar billede Slettet bruger
11. september 2015 - 18:19 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Computer headset til tale

Hej.

Er der nogen der kan anbefale et godt pc headset til rimelige penge?

Det skal udelukkende bruges til tale (via Skype). Altså ikke spil. Alligevel skal lyden være god, da der er tale om sprog (ref. udtale).

Har kigget på nettet. Der er headset nok at vælge imellem. Men netop fordi der er så mange, er det svært at overskue. Syntes også det er svært at finde nogen der ikke er til spil. Vil ikke betale for mere end nødvendigt ...
Endelig er en pæn del af dem meget dyre. Prisen skal helst holdes under de 500.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2015 - 21:10 #1
Har kig på disse http://www.edbpriser.dk/pc-headset/jabra-uc-voice-550-ms-duo-id-5800997.aspx, men ved ikke om jeg kan tilslutte dem. Jeg har en seks år gammel stationær computer hvor jeg plejer at tilslutte headset med to "stik" (ved ikke hav de kaldes rigtigt) foran i kabinettet. Så fungere det jo nok ikke med et usb-stik?
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2015 - 07:40 #2
Avatar billede jenscarlo Juniormester
12. september 2015 - 20:12 #3
Lyden fungerer også gennem et USB stik
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2015 - 04:06 #4
Det var sjovt du linker til den. Havde netop fundet den og var blevet overbevist om det måtte være det helt rigtige.
Vælger dog at købe den online. Fandt den et til 283,49 inkl. forsendelse. Er ikke meget at spare, men kan lige så godt tage det med når jeg kan vente. Er heller ikke så meget for El Giganten.
http://www.computersalg.dk/produkt/906664?varenummer=906664&utm_source=EDBpriser&utm_medium=edbpriserLINK&utm_campaign=EDBpriser

Nu håber jeg virkelig det fungere med USB. Kan ikke lade være med hele tiden at tænke, at når der er lavet to stik til headset foran i kabinettet (et til højtalere og et til mikrofon), så er den måske ikke forberedt til det andet...
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2015 - 07:59 #5
jamen den virker jo i usb

har ikke de store problemer med det

du kan jo sætte det i på bagsiden hvis det er en stationær

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2015 - 14:20 #6
Ok.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2015 - 14:33 #7
I må gerne få point nu.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2015 - 14:47 #8
Pointsystemet forsvinder indenfor meget kort tid
Men ok
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2015 - 19:41 #9
Ok. Da jeg ikke rigtig kan hjælpe nogen med noget, tror jeg mine point hurtigt vil slippe op, så det passer mig fint.

jenscario?
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 02:15 #10
Jeg har købt lortet, men det fungere hun HALVT! :(

http://www.eksperten.dk/spm/1006048#reply_8194650
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2015 - 13:10 #11
Tak for anbefalingen.

"det her har jeg og det er godt" Nej, det er ikke godt. Det er en slem gang lort!
http://www.eksperten.dk/spm/1006048#reply_8194650
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2015 - 13:25 #12
Her og hos flere jeg kender virker det fremragende via Skype

M.v.h
Avatar billede kimsejersen Praktikant
03. oktober 2015 - 11:28 #13
@pn4, jeg ville altså anbefale dig at købe et professionelt headset 1. gang, også selvom at prisen er dyrere.

Det headset som du nu har købt og ikke er tilfreds med er jo næsten de samme som at smide penge ud af vinduet, og det er jo synd.

Jeg har tidligere skrevet et indlæg omkring min erfaring med et billigt logitech bluetooth headset, som jeg slet ikke var tilfreds med.

du kan læse indlægget her: http://www.eksperten.dk/spm/958490

Jeg har stadig ikke oplevet nogle problemer med mit køb fra headsetshop.dk så jeg må sige at pengene var givet godt ud.

Ind i mellem bliver jeg kontaktet af en fra headsetshop som tilbyder mig prøver af forskellige he½adset½½ og jeg ½h½ar lige nu et Jabra Evolve MS 65 Stereo på prøve, ja man kan vel sige at de godt ved hvad de laver i headsetshop, for jeg føler mig fristet til at købe det prøveheadset de har sendt til mig hehe.

Jeg har lånt lidt beskrivelse fra deres shop om Jabra Evolve 65 fra deres shop:
http://headsetshop.dk/component/wimo/6599-823-309/jabra-evolve-ms-65-stereo

---------------------------------------------------------------------
Stereo højttaler, dvs. der er lyd for det begge ører.

Tilsluttes via USB

Understøtter Bluetooth for trådløs forbindelse

Nem at tilslutte til din PC, smartphone eller tablet

Busy light signalerer tydeligt din tilgængelighed til dine kollegaer

Mikrofonarmen skjules i hovedbøjlen ved musik aflytning

Ørepuder i blødt kunstlæder

Blødt opbevaringsetui medfølger

Optimeret til Microsoft Lync
---------------------------------------------------------------------

Det kan være det er et sådan du skal skaffe dig?

Prøv evt at spørg om du må prøve et af deres headset først, de plejer at være ret large med den slags har jeg oplevet.

mvh Kim
Avatar billede kimsejersen Praktikant
03. oktober 2015 - 11:32 #14
Du kan også se hele produkt listen over Jabra Evolve serien her, hvis du er til andre end det headset jeg nævner i ovenstående indlæg:
http://headsetshop.dk/sog?searchword=Jabra+Evolve&ordering=&searchphrase=all