Avatar billede mrmox2 Nybegynder
13. september 2015 - 22:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iPhoto på Snow Leopard

Troede lige det var nemt at geninstallere Snow Leopard, men man kan ikke længere hente iPhoto (som på Snow Leopard kan køre op til version 9.2.1)

Er der nogen der har fundet en vej ind i Apples systemer hvor man med opdateringer eller andre trick kan få eller købe iPhoto i ældre version?
Avatar billede KHHP Juniormester
13. september 2015 - 22:23 #1
Hej. Lige et hurtigt spørgsmål. Hvorfor vil du tilbage til et styresystem der er ældre og ikke længere får sikkerhedsopdateringer, når du kan ganske gratis kan benytte den sidste nye version af OS X og når der indenfor ganske kort tid kommer en ny version.
Avatar billede KHHP Juniormester
13. september 2015 - 22:31 #2
Så vidt jeg ved, kan man ikke nedgradere, da Apple, ligesom mange andre automatisk udfaser gammel software, så hvis du først har haft din Mac med et nyere system end Snow Leopard, så kan du ikke hente en kompatibel version i App Store. Så skal du være heldig at have installationsfilerne på en DVD, så du kan installere og så opgradere til den sidste version der er understøttet på Snow Leopard.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
13. september 2015 - 22:31 #3
Hej - det er fordi det er en oldgammel iMac som ikke kan køre højere end Snow Leopard ...
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. september 2015 - 02:18 #4
OK. Så heldig er jeg ikke.
smid et svar - selvom svaret er trist så ser det ud til at være det korrekte svar
mvh t
Avatar billede KHHP Juniormester
18. september 2015 - 19:18 #5
Svar kommet her.
Ærgeligt at det ikke kunne lade sig gøre.

Prøv at søge på Google. Det kan være at der er noget som har fundet et hack til at køre en nyere version. Ved at det er muligt med nogen af de lidt ældre Mac Pro som blive stoppet ved OS X Lion.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
23. september 2015 - 23:09 #6
Har søgt på google, men de løsninger der virker ligger uden for dette sites regler.