Avatar billede Slettet bruger
14. september 2015 - 08:59 Der er 3 kommentarer

Repeater eller AP?

Hej,

Jeg har et spørgsmål vedr. Netværk
Jeg har min computer stående på 1 sal og dertilhørende Zyxel p-260ihn-f1 modem.

Jeg vil gerne have forstærket mit wifi signal i stuen dertil trukket signalet videre ud i haven, da jeg ikke har dækning der.

Er det er reapeater jeg skal have. (Hvilken kan anbefales)
Er det en AP (Tænker evt. at sætte et op ved vinduet på 1. sal, så dækningen kommer ud til haven) (Hvilken kan anbefales)

Kan man have begge?
Avatar billede Blueeyez Mester
14. september 2015 - 09:04 #1
Du kan os vælge en trådløs: netgear wn2500rp fx.. Så kan du placere den lidt mere fri.. Ellers hvis det er kablet imellem så kan an alm router yil købes og sættes i adhoc tilstand (eller hvad de kalder det)
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2015 - 10:20 #2
Tak kommer du med et svar, så jeg kan lukke spørgsmålet?
Avatar billede Blueeyez Mester
16. september 2015 - 13:21 #3
Får du her ;)

Overvågning afmeldt!