Avatar billede jes64 Nybegynder
15. september 2015 - 08:40 Der er 7 kommentarer

Problemmer med at udskrifte word dokumenter?

Hej

Jeg har problemer med at udskrive word dokumenter via min nye Invy 4504 All in one printer. Jeg har prøvet at skrive et dokumentet i word, PDF, tekst dokument og skrive det ud med Invy 4504 printer. Men kun hver anden linje bliver printet ud? og nogle af linjerne er lyse grå og udtydelige?. Jeg har også oprettet et dokumnent og prøvet at udskrive via Microsoft XPS document writer. Men den printer det kun ud på skærmen. Kan ikke printe det ud via printeren?. Har I et link der kan hjælpe mig med at opsætte softwaren Word dokument så jeg kan printe mine dokumenter ud?.

Jeg har talt med Microsoft og HP support. De har guidet mig igennem deres opsætninger. Men det hjælper ikke?. Og der er ingen yderligere hjælp at hente hos Microsoft support og det er selvom det er deres program/ software den er galt med. HP Support henviste mig til jer. Med beskeden at I er nogle nøder herinde og I sikkert kan hjælpe mig. Det håber jeg :-)
Avatar billede jes64 Nybegynder
15. september 2015 - 08:41 #1
Haster da jeg skal bruge min printer til at udskrive vigtige dokumenter...
15. september 2015 - 08:49 #2
Hvad får dig til at tro, at det er Word-problem?

Udskriver printeren korrekt fra andre programmer?
15. september 2015 - 14:09 #3
#1 - Hvis det haster så meget, bør du nok selv deltage i tråden ;-9
Avatar billede jes64 Nybegynder
16. september 2015 - 08:16 #4
erikjuul

jeg har skrevet dokumenter ud i tekstdokument og der er der intet problem med. Så det må være word softwaren den er gal med? eller hvad?. Var på biblioteket igår og udskrive mit word dokument der og det var der ingen problemer med....
16. september 2015 - 08:45 #5
Har du tidligere haft en printer tilsluttet?
Hvis JA - fungerede udskrift fra Word?

Hvilke andre programmer har du forsøgt at udskrive fra til den nye printer?
Hvordan er resultatet for de enkelte programmer?

Problemet er med meget stor sandsynlighed IKKE et Word-problem.
Du skriver at det er en ny printer. Jeg ville tage den med til forhandleren, og forklare ham problemet.
Avatar billede jes64 Nybegynder
17. september 2015 - 17:59 #6
Ja Erik. Jeg har prøvet at udskriv Word og tekstdokument.Men resultatet er det samme. Hver anden linje mangler og nogle at de andre en utydelige...grå agtige?....
Avatar billede jes64 Nybegynder
17. september 2015 - 18:00 #7
Er der ikke nogen i dette forum der kan hjælpe mig? :-)