Avatar billede frostholm Praktikant
15. september 2015 - 10:01 Der er 3 kommentarer

Bing map i DIV tag

Jeg har et Bing map som jeg fint for vist inden i en div tag, men mappet overskriver div taggets padding settings, og mappet fylder hele div taggets størrelse.

Er der en måde hvor på jeg kan få padding på min map container ?
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
15. september 2015 - 10:43 #1
Kan du ikke lige smidet et link ;-)
Avatar billede frostholm Praktikant
15. september 2015 - 12:10 #2
kan jeg ikke da det ligger lokalt.

Men det er vare en alm. container :

<div id="map"></div>

og så noget css :

#map
{
  padding:20px 20px 20px 25px;
}

Det har ingen betydning og jeg smider min map inden i en container div og sætter padding på den.
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
15. september 2015 - 12:40 #3
Et rent gæt er at Bing kortet også har et ID der hedder #map og dermed overskriver dit ID.
Prøv evt. at lave det til en class og smid !important efter.

Alternativt skal du lige smide din html og css op her:
https://jsfiddle.net/

Ellers er det jo bare gætteri ;-)