Avatar billede Gladperson Nybegynder
15. september 2015 - 20:51 Der er 2 kommentarer

Telefon omkring mobilsignal hjælp please

Hej, jeg fik en iPhone 6 her i maj måned, og en simkort til, og mobilsignalet virkede fint, så efter da jeg var på ferie, her i sommerferien. Da jeg så kom tilbage fra ferie i udlandet, skete der det at mobilsignalet pludselig ikke virkede( den kommer og går, fx; når jeg sætter den på flytilstand og efter slår flytilstanden fra. Kommer signalet lige så småt, men bliver der ca 1-2 min, også går signalet ud igen),, nogle forslag til at fixe det?
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2015 - 05:38 #1
det er dårlig mobildækning, mast. samt at iphone faktisk har en af de dårligste antenner.

der er ikke det store du kan gøre. ingen apps kan forbedre antennen..

antennen i nærheden af dig kan sagtens ku klare opgaven tidligere, men ikke nu, det kan skyldes der er kommet en del flere kunder på masten.
Avatar billede zmartodk Juniormester
15. januar 2016 - 01:10 #2
Har selv har nogenlunde samme oplevelse.

Et nyt simkort (igen) var løsningen