Avatar billede sorenzoo Juniormester
16. september 2015 - 12:23 Der er 4 kommentarer

Windows 2012 beder om HDD driver i installationen?

Jeg har købt en demo server som er renset, og det er en IBM x3500 M2, og der sidder 4 SAS diske i, og når jeg vil installere en Server 2012 på den beder den om drive til harddiske da den ikke lister dem op.! Jeg synes ikke lige jeg kan støve nogen op?
Avatar billede chalde Seniormester
16. september 2015 - 13:11 #1
Det kommer an på hvilken raid controller der sidder i.
Se: https://www-947.ibm.com/support/entry/portal/docdisplay?lndocid=MIGR-65723&brandind=5000008
Avatar billede sorenzoo Juniormester
16. september 2015 - 13:23 #2
Men hvordan aner jeg lige hvilken controller det er..? Beklager jeg er så uvidende på det område....
Avatar billede sorenzoo Juniormester
16. september 2015 - 13:24 #3
Men hvordan aner jeg lige hvilken controller det er..? Beklager jeg er så uvidende på det område....
Avatar billede sorenzoo Juniormester
16. september 2015 - 13:32 #4
Der står MR10i på den label der sidder på serveren.? Må det være den man kan finde den udfra.?