Avatar billede lurup Ekspert
21. september 2015 - 11:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skifte apple id

Kan jeg på min Iphone 5 skifte Apple ID uden der er noget der bliver slettet ??
Avatar billede Blueeyez Mester
21. september 2015 - 14:21 #1
Dine apps bliver ikke slettet, men da de er købt med andet apple id kan du ikke fjerne dem og hente dem igen da købet er fra en anden icloud samt du heller ikke kan opdatere dem.

Så er der noter, kontakter mm..

Har dog selv mere end 1 apple id og har aldrig oplevet tab ved at bruge det ene eller andet..
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2015 - 10:41 #2
svar Blue