Avatar billede Ducky Juniormester
21. september 2015 - 12:20 Der er 2 kommentarer

problemer med skype og forbindelse

Her i morges kunne jeg se at jeg havde modtaget en besked på Skype, men jeg kunne simpelthen ikke besvare afsenderen af beskeden, da Skype bare skrev "Skype kan ikke oprette forbindelse".. og det undre mig virkelig for bare et par timer tidligere havde jeg ingen problemer med Skype, så jeg har forsøgt at logge af og på igen, men nu kan jeg slet ikke logge på selv om jeg skriver det rigtige brugernavn og adgangskode..

Jeg har ganske fin forbindelse til alle andre programmer som f.eks internettet, men lige netop Skype kan jeg ikke få adgang til.. nogen der har en eller kender en løsning? det kan jo ikke passe at man skal hente programmet igen og derved miste de kontakter, som man har på Skype..
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. september 2015 - 12:24 #1
Läs nyeste artikel her på eksperten (hint: skype har problemer)