Avatar billede svaages Nybegynder
21. september 2015 - 14:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP virker ikke

Hej.

Jeg har en IIS 7, med ASP classic installeret.
Jeg kan ikke åbne ASP sider, med ASP indhold. (500 - Internal server error)
Hvis jeg tager en alm. html side, og omdøber den til ASP, kan den godt læse den. (formoder at det er fordi der ikke er ASP i siden).
Hvad har jeg glemt.

Giver alle de point jeg kan, da det er vigtigt for mig, at få siden til at virke.
Avatar billede keysersoze Guru
21. september 2015 - 14:52 #1
Hvis serveren sender fejlmeddelelser ud så få din browser til at vise dem (funktion -> internetindstillinger -> avanceret -> fjern kryds i "vis meddelelse om uskadelige http-fejl") og ellers må du kigge i serverloggen. Uden en reel beskrivelse om fejlen er det umuligt at gætte.
Avatar billede svaages Nybegynder
22. september 2015 - 10:46 #2
Jeg fandt løsningen.
Smid et svar, og du får point, da du tog dig tid til at give mig et forslag.  :-)
Avatar billede keysersoze Guru
22. september 2015 - 11:53 #3
svar.

Hvad var problemet så?
Avatar billede svaages Nybegynder
25. november 2015 - 16:55 #4
Det var simpelthen database indholdet siden ikke kunne få fat på.