Avatar billede sandrasmurf Nybegynder
21. september 2015 - 14:51 Der er 1 løsning

IlMerge + GemBox + Typeinitialiseringsfunktions Exception

Hej Eksperter

Er der nogen som kan hjælpe med at bruge IlMerge.exe.Jeg bruger IlMerge med succes på andre projekter , men i dette projekt vil det ikke virke.

@ECHO OFF
"C:\Program Files (x86)\Microsoft\ILMerge\ILMerge.exe"
/out:"C:\...\Program.exe"
"C:\...\bin\Release\Program.exe"
"C:\..\bin\Release\EPPlus.dll"
"C:\...bin\Release\GemBox.Spreadsheet.dll" /ndebug
PAUSE

IlMerge laver en fil uden at brokke sig. Den resulterende fil er 5 MB, så der er indhold. Programmet kan dog ikke startes. Windows rapporterer at programmet holdt op med at fungere.

Når jeg siger ja til at debugge finder jer følgende ->

Exception Message:
"Typeinitialiseringsfunktionen for 'GemBox.Spreadsheet.SpreadsheetInfo' udløste en undtagelse."

StackTrace
GemBox.Spreadsheet.SpreadsheetInfo.SetLicense(String serialKey)

InnerException Message:
"Det blev forsøgt at læse efter slutningen på streamen."

http://www.gemboxsoftware.com/Spreadsheet/Help/html/M_GemBox_Spreadsheet_SpreadsheetInfo_SetLicense.htm

Hvad kan jeg prøve. Nogle forslag?
Avatar billede sandrasmurf Nybegynder
24. september 2015 - 10:58 #1
Prøver et andet forum