Avatar billede ea1 Novice
21. september 2015 - 16:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google+

Jeg har lag ganske mange billeder ind på Google+.
Er det muligt at slette det hele på een gang?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. september 2015 - 19:36 #1
du kan afmelde google+ helt. så burde alt vel ryddes. Og hvis du vil bruge det, så oprette en konto igen.
Avatar billede ea1 Novice
21. september 2015 - 19:43 #2
Så ligger billederne der stadig!
Avatar billede claes57 Ekspert
21. september 2015 - 20:30 #3
? google+ / indstillinger - ned i bunden til
Deaktiver Google+
Slet hele din Google-profil her.

Ligger den der stadig? Altså på nettet? Hvordan ser du det?
Avatar billede aphandersen Juniormester
21. september 2015 - 20:58 #4
Du kan slette hele albums under Picasaweb, der jo er der hvor billederne til Google+ ligger. Det er lidt nemmere hvis man sletter et helt album ad gangen.

Ofte er der tale om den mappe der hedder Instant Upload, hvis det er billeder der automatisk er overført fra ens mobiltelefon.

Her vælger du simpelthen bare det enkelte album og så Actions og herefter Delete album. Læs evt. nedenunder hvordan man gør.

http://www.it-blogger.dk/saadan-sletter-du-et-helt-album-paa-google/
Avatar billede ea1 Novice
22. september 2015 - 10:16 #5
Til Claes57:
Jeg gjorde, som du foreslog og genoprettede min konto; så var billederne der helt som sædvanligt.

Til Peddi:
Det virker. Jeg har omkring 200 albums, som google+ selv har labet. Jeg havde håbet på en lettere føsning.
Smid et svar, så lukker jeg.
Avatar billede aphandersen Juniormester
22. september 2015 - 13:30 #6
Du har helt ret, det ville være anvendeligt hvis man blot kunne slette alle billeder på en gang, men det er umiddelbart ikke muligt.