Avatar billede imma Forsker
21. september 2015 - 18:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gran turismo plakat

Hejsa, skal lave en turnering på min SFO hvor jeg skal bruge nogle a3 plakater af gran turismo 5 eller nogle biler og nogle kørere.    Bare så vi har lidt fedt at se på og børnene får en ide om hvad det er
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
22. september 2015 - 08:22 #1
Skal der være tekst på plakaten?
Avatar billede imma Forsker
22. september 2015 - 09:01 #2
Gerne
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
22. september 2015 - 10:12 #3
GT5-turnering. Datoer eller andet?
Avatar billede imma Forsker
22. september 2015 - 11:05 #5
Sfo baunehøj

Gran turismo månedsturnering 2015
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
22. september 2015 - 13:31 #6
Teksten er sat ind.
Avatar billede imma Forsker
16. oktober 2015 - 13:20 #7
Super duper fedt.

Er der nogen mulighed for at at kunne ordne lidt andet tekst i Photoshop for mig selv.

Hvis du ligger råfilen op.... Sorry jeg ikke har givet dig point.  Skal lige have lidt sort skygge omkring teksten.  Men giver dig lige point.

Du er min redningshelt igen og igen.  Milliarder gange tak.  Det ene billeder bliver BMW billedet en tand for grumset. Så bruger de andre.    Endnu engang tak
Avatar billede imma Forsker
16. oktober 2015 - 13:21 #8
Vil du skrive det som et svar så du kan få point
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
17. oktober 2015 - 07:38 #9
De færdige plakater er lavet i Adobe InDesign, så de kan ikke åbnes i Adobe Photoshop.
Hvis de konverteres til et billedformat, er de ikke længere opdelt i lag, der kan redigeres hver for sig.
Baggrunde uden tekst er i jpg format, som kan åbnes i Photoshop. Så kan tekst skrives oven på billedet og tilføjes skygger og andre effekter.
http://finnrasmus.dk/gt5plakat1.jpg
http://finnrasmus.dk/gt5plakat3.jpg
Hvis du skal bruge skriften med fartstriber, kan den hentes her:
http://finnrasmus.dk/slipstrm.ttf