Avatar billede Slettet bruger
21. september 2015 - 19:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Umuligt at logge på Skype

Jeg kan ikke logge på Skype. Lige meget hvad jeg gør og hvor længe jeg prøver.
Den står bare og snurre... Mere sker der ikke - før jeg får en rude med beskeden "Skype kan ikke oprette forbindelse".

Det hjælper heller ikke at oprette en ny konto. Har jeg netop prøvet. Resultatet er det samme.
Avatar billede mr_chaos Praktikant
21. september 2015 - 19:37 #1
Skype har været nede for hele verden. Instant Messaging virker, men status og opkald virker ikke.

Se status her : http://heartbeat.skype.com/2015/09/skype_presence_issues.html
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2015 - 19:40 #2
Nå ok, det forklare det jo.
Hvorfor søger jeg ikke før jeg spørger?!

Her har du dine meget nemt tjente point ...
Avatar billede 220661 Ekspert
21. september 2015 - 20:02 #3
Ser du under de seneste nyheder her skråt til højre kan du også set det :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2015 - 21:57 #4
Ok. Tak.
Avatar billede storgaard Juniormester
23. september 2015 - 16:57 #5
Jeg endte også med at gå lidt i sort, ikke så ofte at de store lukker ned, så det var heller ikke lige min første tanke at det nok var dem der var gal på den og ikke min maskine :)
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2015 - 14:17 #6
Sig mig, er lortet nu nede IGEN?? Kan igen ikke logge på. Snurre og snurre  uden der ske mere ...
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2015 - 14:22 #7
Nå, så kom den alligevel. Holdt hårdt.