Avatar billede Scoring17 Nybegynder
22. september 2015 - 09:36 Der er 7 kommentarer

Valg af printer

Jeg er virkelig på bar bund, så jeg oprettede mig på eksperten i håb om at få lidt hjælp.

Vi er en lille virksomhed der leder efter en ny printer. Vi har haft 2 styks de seneste 6-7 år, og har ikke været helt tilfreds. Nu søger vi efter en ny, men det er godt nok lidt af en jungle.

Er der nogle der kan anbefale en god printer indenfor disse krav:

- Netværksprinter
- Moderat til hurtig i hastighed
- Kun sort/hvid er påkrævet.
- Antal kopier om dagen/måneden: 50/1000 kopier.
- Helst laserprinter med billige toner.
- Anerkendt kvalitet - altså noget der helst skal holde i en del år (vores nuværende Brother er stået af efter 2 år).

Prisestimat: maks. 5000 kr + moms.
22. september 2015 - 09:58 #1
Et godt bud kunne være denne fra HP:
HP LaserJet Enterprise M604n

Du skriver ikke mange oplysninger om jeres behov. Brug evt. dette skema for at finde den bedst egnede HP printer:
http://www8.hp.com/dk/da/products/printers/index.html#!view=column&page=1&facet=Workgroup

Du vil sandsynligvis finde lignende på andre producenters hjemmesider.

Jeg har altid haft gode erfaringer med HP's printere - andre har præferencer for andre mærker.
Avatar billede sadolin1978 Novice
22. september 2015 - 11:00 #2
Avatar billede Scoring17 Nybegynder
22. september 2015 - 12:42 #3
Hvad tænker du med behov udover at det næsten kun skal være sort/hvid og antal kopier om dagen?
22. september 2015 - 13:27 #4
Duplex?
En eller flere papirbakker?
Scanning?
Mail?
Kopi?
Papirformat?
m.m.m.
Avatar billede Scoring17 Nybegynder
22. september 2015 - 13:33 #5
Ingen duplex
én papirbakke er helt fint.
Ingen scanning
ingen Mail
ingen kopi
a4

Det skal stort set bare være en printer der virker, men er funktionel mht. hastighed og antal kopier om dagen :-)

Størrelsen må også gerne være 'medium' størrelse, da den skal stå i en ståskranke.
22. september 2015 - 14:46 #6
Jeg kan kun henvise til #1 igen. Den lever op til de nævnte krav.
Avatar billede sadolin1978 Novice
24. september 2015 - 22:14 #7
Har kørt som tekniker og ja den HP der er linket til virker som et godt valg, hvis det kun er S/H et måske lidt billigere alternativ er her
http://www.lexmark.com/da_DK/products/laser-mono/35S0131.shtml