Avatar billede tinem Novice
22. september 2015 - 18:50 Der er 1 løsning

Windows Live Mail 2012 - mister server port indstillinger

På Windows 10 bruger jeg Windows Live Mail 2012 og Jubii mail + Readnotify Active Tracker sammen.

Jeg bliver ved med at have problemer efter at det har kørt et par dage, ser det ud til at WLM mister server port indstillingerne i udgående mail og så har jeg problemer med at sende og mails hænger i Udbakke og Active Tracker virker så heller ikke. Nogen som kender til dette problem og har en løsning på dette?
Har haft fat i både Jubii samt Readnotify, men de kan ikke finde ud af hvad problemet er. :-(

Jeg får bl.a. denne meddelelse:

Emne 'readnotify - usynlig 08:51'
Server: '127.0.0.1'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC0E
Protokol: SMTP
Port: 465
Sikker (SSL): Ja
Socket-fejl: 10061
Avatar billede tinem Novice
19. oktober 2015 - 10:18 #1
Efter at have afinstalleret Active Tracker er der ikke nogen problemer. Readnotify's programmør prøver nu at finde en løsning, så dette kan fungere med mit software valg, men har ventet på svar i flere uger nu, så måske lykkes det ikke og så skal jeg have fundet et andet. Nogen anbefalinger til program der vil fungere?