Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
23. september 2015 - 19:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Efter opdatering til iOS 9.0.1. - sms

Når jeg åbner Beskeder er der i tekstfeltet (hvor jeg skal skrive) et gråt felt med teksten 0:00.
Det er sket efter nylig opdatering til iOS 9.0.1, og sker ca. hver anden gang jeg skriver beskeder
Avatar billede Blueeyez Mester
23. september 2015 - 23:18 #1
Har du prøvet at lukke appen beskeder helt?

Har du prøvet at slukke og tænde din iphone?
Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
24. september 2015 - 22:28 #2
Der er allerede kommet en ny opdatering, så Apple har sikkert opdaget fejlen. Men du får point  ;-)
Avatar billede Blueeyez Mester
25. september 2015 - 15:25 #3
Antager du så mente du havde ios 9 for 9.0.1 er lige udkommet og fixer det nævnte problem (har dog ikke selv oplevet dette)
Avatar billede Kilmouski Nybegynder
29. september 2015 - 13:57 #4
Kan så lige tilføje at den ikke fjerner ovenstående problem, da jeg stadig døjer med de. Forsvinder når tlf. genstartes men kommer igen.
Avatar billede Ikkeekspert Nybegynder
29. september 2015 - 18:53 #5
Oplever det samme som Kilmouski :-)
Er der nogen der har kendskab til et forum for Apple/iPhone-brugere?
Avatar billede Andershoegh Seniormester
04. oktober 2015 - 08:41 #6