Avatar billede peterpeter Seniormester
23. september 2015 - 20:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Win10 på netværk - se fra Smart TV

Kære alle

Jeg har 2 computere som jeg netop har opgraderet til Windows 10.
Alt fungerer - umiddelbart.

Jeg har også et Phillips SMART TV med netværks ledning i.
Kan bruge SMART funktionaloiteterne fint.

Jeg ønsker at se film på fjernsyn, som ligger på min computer.

Det har tidligere kunne lade sig gøre - men nu kan jeg slet ikke finde ud af det !!!!

Hvad skal jeg gøre, således at når jeg trykker "Netværk" inde på mit fjernsyn, så kan jeg se en mappe der er delt på computeren og på den måde se en film der fysisk ligger på harddisken på min computer !!!

Kan overhovedet ikke finde ud af det - Har prøvet alt muligt, så jeg håber virkelig nogen vil hjælpe med en god guide !!!

TAK TAK TAK - På forhånd TAK
Avatar billede supportsiden Professor
23. september 2015 - 23:38 #1
Du skal aktivere streaming i Windows Media Player
Klik på Stream
Klik på Tillad, at enhder afspiller ...

Check under Flere Streamingindstillinger, at det kun er enheder du har tillid til der kan streame.

Du skal muligvis enable Windows Media Player Network Sharing Service
(den siger det til dig hvis det er)
Avatar billede pretttyfly Praktikant
24. september 2015 - 09:11 #2
du skal aktivere fil og enhedsdeling inde i netværk på begge computere.