Avatar billede FTFT Nybegynder
25. september 2015 - 11:26 Der er 2 kommentarer

Defekt printer canon pixma ip90

Jeg søger en der kan lave en printer for mig der melder ud med ink Waste full.
Den er blevet nulstillet, så der er nok ingen anden udvej end at den skal skilles ad.

Er der en der har erfaring med det, og som vil påtage sig den opgave?
25. september 2015 - 12:03 #1
HEJ,

Har du prøvet at skifte selve patronerne ?

En Canon Pixma af den type har (som jeg har fået det fortalt), en
føler (meget lille mekanisk /eller optisk) og jeg har en tro på at denne føler er blokeret / tildækket. Og det er dette som giver falsk signal.

(Jeg kan tage fejl !!!)

Prøv at give den PIXMA en grundig rengøring omkring og AF dine farvepatroner (brug iso-propylalkohol - ikke husholdningssprit - det indeholder et stof, som kan ødelægge de fine kobber-baner - samtidig med, at det fedter !)

(Har selv en Canon Pixma MP610).

Bor for langt væk til, at jeg kan påtage mig opgaven.

KRISTIAN
Avatar billede FTFT Nybegynder
25. september 2015 - 12:18 #2
Super det vil jeg prøve