Avatar billede Kodelærlingen Juniormester
26. september 2015 - 11:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 opgradering ikon

Hej
Jeg har re-installeret min computer med Windows 7 for et stykke tid siden. Inden jeg re-installerede min computer fik jeg et ikon nede i proceslinjen, hvor der stod jeg kunne opgradere til Windows 10.

Jeg vil godt reservere min Windows 10 opdatering. Kan man gøre noget selv for at få Windows 10 ikonet?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. september 2015 - 11:15 #1
Hent nu, og opgrader når du vil.
http://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
hent & kør, og lav en usb eller dvd. Gem og brug også programmet til at starte. Det er vigtigt, at du først laver en opgradering (din pc skal godkendes i microsoft-systemet). Når den er på plads kan du efterfølgende lave en ren installation (din pc er kendt).
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2015 - 12:15 #2
På dansk ( vejledning )  du kan opgradere med det samme.
http://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Avatar billede Kodelærlingen Juniormester
27. september 2015 - 08:48 #3
Opret svar, hvis point ønskes
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2015 - 18:21 #4
Svar