Avatar billede Marting Forsker
26. september 2015 - 18:24 Der er 1 løsning

Godkende en forespørgsel box for at komme vider :-)

Hej  : )

Jeg ville prøve i denne kategori om det lykkes  at få lidt hjælp  her :-)

Har prøvet i kategorien  Excel uden held  :-(

Jeg er har lavet en Kørselsrapport i Excel 2007 hvor jeg godt kunne tænke mig at det ikke er muligt at komme vider før jeg har godkendt  en forespørgsel box som jeg har forsøgt at lave :-)

Med :

Dag
Dato
Uge nr.
år
Vogn Nr.

Jeg kunne godt tænke mig at den starter med at sætte dagens  / dato Uge nr. / år ind fra pc´s kalender og vise det i de faste Label

Og den  tager Vogn Nr. og ligger i den TextBox  bare fra Kørselsrapporten celle G3  og hvis man ønsker at ratte i TextBoxen så skulle det også være muligt

Og det ville være muligt at ratte til i ComboBox hvis man ønsker en anden dato / dag / år / uge nr.

Og hvis man synes  dato med vider og vogn nr. passer i forespørgsel boxen så skulle man bare trykke på ok knappen og forespørgsel boxen forsvinder og dato / år / uge nr. og Vogn Nr.  kommer ned i de korrekte celler.    Og man kan arbejde vider med at taste ind :-)

Jeg tænker,  hvis man en anden dag ønsker at ratte i sin  Kørselsrapport kunne lave så den forespørgsel box ikke kommer frem igen?

Håber det er forståeligt  :-)

Jeg har lavet et opload :-)
http://gratisupload.dk/f/8tmsiequxr

Hilsen Martin
Avatar billede Marting Forsker
10. februar 2016 - 19:32 #1
Lukker